Συνολικές Ανακοινώσεις
23022024Παρ
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 18 Ιουλ 2023

δράση ERASMUS με τίτλο "A Story Harvesting Art Erasmus festival! Tell me your country?s stories! S.H.AR.E. festival

 safe image

Η ολοκλήρωση της εβδομάδας LTTA Erasmus mobility στην Ελλάδα του έργου μας https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2020-1-EL01-KA229-078863 «Art & Literature in Education's Nature! Is it an A.Li.E.N.» αποτελεί μια διαρκή πηγή χαράς και ικανοποίησης: ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και πραγμάτωσε με επιτυχία όλους τους παιδαγωγικούς και συνεργατικούς της στόχους! Είναι κάποιες φορές που η σχολική ζωή επιφυλάσσει εκπλήξεις ευχάριστες, τότε που οι προσδοκίες ξεπερνούνται, τότε που τα πράγματα βαίνουν όχι απλώς «καλώς» αλλά υπέροχα, τότε που νιώθεις μια διάχυτη στην ατμόσφαιρα ευλογία και «στην καρδιά αιφνίδια καλοσύνη», όπως λέει κι ο ποιητής!

Μια τέτοια βραδιά ήταν το S.H.AR.E. Festival, την Τετάρτη 18/5/2022 στον κινηματογράφο Μακεδονικόν, στο κέντρο της πόλης. Ο τίτλος ένα αρκτικόλεκτο: Story Harvesting Art Erasmus Festival. Μια όμορφη ευκαιρία για συγκομιδή ιστοριών από όλες τις γωνιές της Ευρώπης, από το Εδιμβούργο της Σκωτίας ως την Κωνσταντινούπολη, από τη Νάπολη της Ιταλίας ως το Βίλνιους της Λιθουανίας, από τη Ριγιέκα της Κροατίας ως τον τόπο μας, την Ελλάδα! Η τέχνη του storytelling, η προφορική λογοτεχνία των λαών, η ομορφιά των μύθων και η χαρά του να μοιράζεσαι, να συνεργάζεσαι και να δημιουργείς κατέκλυσαν τη φιλόξενη αίθουσα του κινηματογράφου κι άφησαν το πανί της μεγάλης οθόνης και τη μικρή σκηνή μπροστά του να αφηγηθούν ιστορίες, πολλές ιστορίες. Ο Κίμων κι η Παρθενόπη ιδρύουν τη Νάπολη, ο πύργος του Γαλατά κι ο πύργος του Σιδερά στο Βόσπορο, η μικρή froggy girl, ο Σιδερένιος Λύκος κι οι ήρωες των βυθισμένων στην ομίχλη ακτών της Σκωτίας αντάμωσαν τη Γυναίκα του Πρωτομάστορα στο δικό μας εμβληματικό «Της Άρτας το Γιοφύρι». https://youtu.be/PbUMZjHoOkU  Οι πρόβες μας το χειμώνα, τα γυρίσματα της ταινίας μας στο φιλόξενο θέατρο του Μονολόφου, η ακούραστη δουλειά μιας ομάδας ηθοποιών, φωτιστών, βοηθών σκηνοθέτη, βοηθών παραγωγής και η εμπνευσμένη δουλειά του αποφοίτου του σχολείου μας N.Φυλάτου, σε συνεργασία με τον επίσης απόφοιτό μας A.Παπαοικονόμου, έδωσαν μια διαφορετική πνοή στη διάσημη Παραλογή, που διδάσκεται στο μάθημα της ΝΕΛ Γ Γυμνασίου.

Κεντρική θέση στην βραδιά του S.H.AR.E. Festival  https://vimeo.com/713843799/595a029d20 είχε η αφήγηση παραμυθιών από τη Σκωτία του γνωστού για το έργο του (αφηγηματικό και συγγραφικό) κου. Tim Porteus! Ο εκφραστικός του λόγος, η θεατρικότητα της αφήγησης και ο γνήσιος ενθουσιασμός του Erasmus προσκεκλημένου μας κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού και συγκίνησε με την ευαισθησία και τα ανθρώπινα μηνύματα των ιστοριών του! Μοιραστήκαμε, νιώσαμε, εκφραστήκαμε, ευχαριστήσαμε και κάναμε αισθητό στο κοινό των καλεσμένων μας το «ΕΡΩ ERASMUS» : γιατί στο Γυμνάσιο Μυγδονίας αγαπούμε τα Erasmus προγράμματα γι αυτό ακριβώς, για το μοίρασμα

Ιδιαίτερη βαρύτητα είχαν οι πολιτιστικές δράσεις μας στο χώρο της αρχαίας Λητής- τάφοι Δερβενίου- όπου η έφορος αρχαιοτήτων κα. Άννα Παντή φιλόξενα, όπως πάντα, μας ξενάγησε στον κόσμο των αρχαίων Μακεδόνων. Οι επισκέψεις μας στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και στη Βεργίνα ολοκλήρωσαν την πολιτιστική εμπειρία για όλους τους εταίρους στο έργο.

Σταχυολογώντας κι άλλες σημαντικές και ιδιαίτερα σημαίνουσες στιγμές της κινητικότητάς μας, πρέπει να σταθούμε σε δύο δράσεις με εστίαση στην Τέχνη και τη Λογοτεχνία, τους θεματικούς πυλώνες του Erasmus project.

Η πρώτη είναι η δράση μας στο βραβευμένο φέτος   @MomusMuseums Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη, όπου χάρη στον ενθουσιασμό και την ευρηματικότητα της curator of education κας @Christina Mavini υλοποιήθηκε εκπαιδευτικό πρόγραμμα που «γέννησε» δύο Art Books: η δράση συνεργατικής ανάγνωσης λογοτεχνικών βιβλίων από τις πέντε χώρες του Erasmus έργου μας μπολιάστηκε γόνιμα με την έμπνευση που άντλησαν τα παιδιά μας, Έλληνες, Λιθουανοί, Ιταλοί, Τούρκοι και Κροάτες, σε κάθε γωνιά του Μουσείου.

Η δεύτερη ήταν ένα λογοτεχνικό δρώμενο στη σκιά του Λευκού Πύργου: στίχοι εμβληματικών ποιημάτων και από τις πέντε χώρες, ήχοι ρυθμικοί ή τεχνηέντως άρρυθμοι και στις πέντε γλώσσες, εικόνες, συναισθήματα και ιδέες έκαναν την εμπειρία του τελευταίου απογεύματος της κινητικότητας πραγματικά ποιητικά αξέχαστη!

Όλα τα παραπάνω αποτυπώνονται εύγλωττα και στο eTwinning έργο μας «Art and Literature in our common life» https://twinspace.etwinning.net/196104/home

Ευχαριστούμε τους ανθρώπους του ΙΚΥ και του Γραφείου προώθησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για τη στήριξη στο έργο μας!

Έτσι λοιπόν, εμείς στο Γυμνάσιο Μυγδονίας #ΣυνεχίζουμεErasmus!

Η ταινία μας «The Arta s Bridge»: https://www.youtube.com/watch?v=PbUMZjHoOkU 

S.H.AR.E. Festival:  https://vimeo.com/713843799/595a029d20

1η μέρα της κινητικότητας:   https://vimeo.com/715266656 

2η μέρα της κινητικότητας:  https://vimeo.com/715328732

3η μέρα της κινητικότητας: https://vimeo.com/715338851

4η μέρα της κινητικότητας:  https://vimeo.com/715345892

5η μέρα της κινητικότητας:  https://vimeo.com/715351221

https://www.facebook.com/A.Li.E.N.EroERASMUS

https://www.instagram.com/erasmus_alien_greece/


Δελτίο Τύπου - 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηράκλειας

2022-05-31-10.14.27

Στo πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS-KA229 με κωδικό αριθμό 2019-1-PL01-KA229-064938_5 και τίτλο «I WILL BE IN BUSINESSWORLD» το 2ο Δημοτικό σχολείο Ηράκλειας φιλοξένησε στις Σέρρες Εκπαιδευτικούς και Μαθητές με θέμα την Νεανική Επιχειρηματικότητα από τα σχολεία: Zespol Placowek Oswiatowych - Poland,  Scoala Gimnaziala "Grigore Moisil" - Romania,  Huseyin Ayaz Ortaokulu - Turkey,  Agrupamento De Escolas Do Vale De S. Torcato - Portugal

Κατά την υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια και παρουσιάσεις στο Επιμελητήριο Σερρών, καθώς και επισκέψεις σε επιχειρήσεις και αξιοθέατα του Ν. Σερρών

 

Ο Διευθυντής

Νίκος Αθανασίου

 

    284283426 5206960206048597 6048098274894437587 n
 284481024 1497189940737417 5874997850175046490 n  284977511 1497191727403905 6629331044623337937 n  285135555 1494398747683203 4088950374355140 n
 285333393 1494501531006258 8763362790401248704 n  285445917 1495469214242823 7607830206366875095 n  285629079 7459074000831997 1146951984393348801 n
Συνημμένα:
Download this file (Δελτίο τυπου.docx)Δελτίο τυπου.docx[ ]60 kB

Πρόσκληση ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ Σε δράση ERASMUS με τίτλο "A Story Harvesting Art Erasmus festival! Tell me your country s stories! S.H.AR.E. festival

 SHARE Festival Programme

Η εκδήλωση αφορά στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus Plus KA229 που υλοποιεί το Γυμνάσιο Μυγδονίας ως συντονιστικό σχολείο, με τον τίτλο: « Art & Literature in Education's Nature! Is it an A.Li.E.N.» Το «S.H.AR.E. festival» εντάσσεται στο πλαίσιο διάχυσης του εγκεκριμένου από το Ι.Κ.Υ. και την Ε.Ε. Προγράμματος με αρ.Σύμβασης 2020-1-EL01-KA229-078863_1 και πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια της 3ης Δράσης Κινητικότητας (LTTA) με την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου μας.

Θα λάβει χώρα την Τετάρτη 18 Μαΐου 2022 στον κινηματογράφο «Μακεδονικόν» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (Φιλικής Εταιρείας 44, ΤΚ 546 21) στις 18:00 με ώρα προσέλευσης τις 17:30. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν από τους εταίρους της Σύμπραξης εμβληματικές ιστορίες και σημαντικοί μύθοι από την Ελλάδα, την Κροατία, την Ιταλία, την Τουρκία και τη Λιθουανία, ενώ ο βραβευμένος για το έργο του και προσκεκλημένος του Προγράμματός μας συγγραφέας και θεατρικός αφηγητής- storyteller κος Timothy Porteus από το Εδιμβούργο θα αφηγηθεί επί σκηνής μύθους της Σκωτίας. Επισυνάπτεται το σχετικό πρόγραμμα.


Το «S.H.AR.E. festival» απευθύνεται τόσο στους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όσο και σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα: μαθητές, γονείς και υποστηρικτικούς φορείς. Απευθύνεται επίσης σε όσους σκέφτονται να προτείνουν στη σχολική τους μονάδα την υποβολή Σχεδίου ERASMUS KA229. Απευθύνεται, τέλος, σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για την άυλη πολιτιστική κληρονομιά και παράδοση της Ευρώπης, την παράδοση της προφορικής λογοτεχνίας και των λαϊκών μύθων- ιστοριών της ηπείρου μας.

O σκοπός της δράσης «S.H.AR.E. festival» έχει τριπλή εστίαση: α) διάχυση των προϊόντων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS KA229 που υλοποιεί το Γυμνάσιο Μυγδονίας και γόνιμος προβληματισμός αναφορικά με την εφαρμογή της καινοτόμου μεθόδου δημιουργικής διδασκαλίας storytelling β) ενθάρρυνση σχεδιασμού προγραμμάτων στρατηγικής σχολικής σύμπραξης και έμφαση στις πολλαπλές δυνατότητες που ανοίγει η υλοποίηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ERASMUS γ) η εκ του πρακτέου ενθουσιαστική εμπλοκή του μαθητικού δυναμικού και της γονεϊκής κοινότητας.

Με Τιμή
Αθανάσιος Κανδηλάπτης,
Διευθυντής Γυμνασίου Μυγδονίας

Δελτίο τύπου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS_2 ΔΣ Ηράκλειας

2ds-irakleias-5-2022

Στo πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS- ΚΑ122-SCH με κωδικό αριθμό με κωδικό 2021-1-EL01-KA122-SCH-000030704 και τίτλο ?Αντιμετώπιση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς  το 2ο Δημοτικό σχολείο Ηράκλειας με τον Διευθυντή του κ. Νίκο Αθανασίου και τους εκπαιδευτικούς κ. Βάκα Απόστολο και κ.Τσακιράκη Κώστα συμμετείχαν στις 18-23 Απριλίου 2022 σε εκπαιδευτικό σεμινάριο στη Βιέννη της Αυστρίας.
Στόχος του προγράμματος είναι η εφαρμογή νέων και διαφορετικών μεθόδων διαχείρισης στην τάξη και η ανταλλαγή επιτυχημένων πρακτικών στον τομέα της σχολικής διαρροής με ευρωπαϊκά σχολεία, καθώς το σχολείο μας οφείλει να συμπεριλάβει στην εκπαιδευτική διαδικασία και τις μειονότητες της περιοχής (Ρομά, Αθίγγανοι), μέσα από τις δημοκρατικές και διαπολιτισμικές προσεγγίσεις.


Ο Διευθυντής
2ου Δημ. Σχ. Ηράκλειας

Νίκος Αθανασίου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2o ΓΕΛ ΑΓΊΟΥ ΑΘΑΝΑΣΊΟΥ 3η ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ REGALBUTO ΣΙΚΕΛΊΑ

2gel-ag-athanasiou5-2022

Η ημερομηνία πραγματοποίησης της 3ης κινητικότητας του προγράμματος Erasmus+ KA229  με τίτλο « eSTEM40» στη Σικελία έχει ήδη αποφασιστεί για το Μάρτιο του 2022. Η «καυτή πατάτα» της προετοιμασίας μιας εβδομάδας γεμάτης με εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά δρώμενα έχει περάσει στα χέρια των Ιταλών εταίρων οι οποίοι αρχίζουν ένα τρίμηνο αγώνα δρόμου γιατί η επιτυχία των δύο προηγούμενων έχει ανεβάσει τον πήχη  πολύ  ψηλά.

και εκεί που νομίζεις ότι τα έχεις ζήσει όλα, βιώνεις μια ανεπανάληπτη Erasmus εμπειρία σαν την κινητικότητα στην Σικελία και αναθεωρείς τα όριά σου, τις έννοιες των λέξεων όπως αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων, κούραση, άγχος αλλά και συνεργασία, ομαδικότητα, φιλία, δύναμη.

Κάθε κινητικότητα χαρακτηρίζεται από ένα κοινό παρονομαστή, το ίδιο πρόγραμμα με βάση την ανταλλαγή καλών πρακτικών, συγκεκριμένα στην δική μας περίπτωση, πάνω σε estem θέματα, αλλά συνάμα διαμορφώνεται και από μια σειρά ιδιαίτερων κάθε φορά παραγόντων που έχουν να κάνουν με τους συμμετέχοντες, την νοοτροπία και την κουλτούρα της κάθε χώρας, τις δραστηριότητες που απαρτίζουν την κινητικότητα και τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργούνται κάθε φορά. Πραγματικά, αυτήν την φορά ζήσαμε συνθήκες όχι μόνο ασυνήθιστες και πρωτόγνωρες, αλλά έντονα αντιφατικές χαράς και λύπης, άγχους και χαλάρωσης, έντασης και ηρεμίας! Μια εμπειρία σίγουρα αξέχαστη αφού κάθε μέρα σχεδόν ήταν γεμάτη τόσο από απρόοπτα γεγονότα όσο και από όμορφες, γεμάτες στιγμές!

Η υποδοχή, η παραμονή και η φιλοξενία μας από την Ιταλική ομάδα απλά υπέροχη! Από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή νιώσαμε την αέναη προσπάθειά τους να κάνουν το καλύτερο δυνατό ώστε οι αναμνήσεις μας από αυτή την εβδομάδα να είναι μόνο θετικές. Πάντα παρόντες σε κάθε μας ανάγκη, δυσκολία, ανασφάλεια να μας προσφέρουν κάποια εναλλακτική και να συζητήσουν μαζί μας. Τους ευχαριστούμε θερμά που ήταν εκεί για μας?από τον μικρό Antonio μέχρι τον Διευθυντή του σχολείου!

Οι μαθητές για άλλη μια φορά, δυστυχώς τελευταία, είχαν την δυνατότητα να βρεθούν στο σχολείο μιας άλλης χώρας, το Instituto S. Citelli στο Regalbuto της Σικελίας και να δουλέψουν συνεργατικά με σκοπό να παρουσιάσουν την δουλειά τους. Έλαβαν μέρος σε πάνελ συζήτησης για τα ενεργειακά προβλήματα, εξήγησαν τα προβλήματα των χωρών τους, παρακολούθησαν μαθήματα διαφόρων ειδικοτήτων στα Ιταλικά αλλά και ένα διαδικτυακό σεμινάριο από ειδικούς της  ST Microelectronics  πάνω στην Επαυξημένη Πραγματικότητα και την Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα.

Πέρα από την συναναστροφή με διαφορετικούς ανθρώπους και διαφορετικές κουλτούρες, η μεγαλύτερη ανταμοιβή αυτής της κινητικότητας ήταν το δέσιμο της εθνικής μας ομάδας, της Ελληνικής, που σαν μια γροθιά αντιμετώπιζε την κάθε δυσκολία σαν πρόκληση, δίχως να το βάζει κάτω. Αντιθέτως μάλιστα, δεν σταματούσε την προσπάθεια και με επιμονή, υπομονή, συνοχή και άριστη συνεργασία συνέχισε μέχρι να ολοκληρώσει την πορεία της. Εννέα παιδιά, υπέροχα, μοναδικά, που μόνο χαρά και γέλια μας χάρισαν παρά τις όποιες αντιξοότητες και ένα δέσιμο, μια αρμονική και αποτελεσματική συνύπαρξη , το yin and yang, την εκρηκτική και ήρεμη δύναμη των δυο εκπαιδευτικών συνοδών αυτής της εκδρομής που κάθε μα κάθε φορά είχαν ως αποτέλεσμα την ισορροπία, την επίλυση των όποιων προβλημάτων, την ευδιάθετη και χαρούμενη ατμόσφαιρα, όποια και αν ήταν η κατάσταση, πάντα με ένα χαμόγελο στα χείλη που πήγαζε και πηγάζει από την αγάπη και των δυο μας για αυτό που ονομάζεται Erasmus+!!

 

Το ταξίδι μας έφτασε στο τέλος και ο απόηχός του θα μας συνοδεύει μια ζωή. Απίστευτες εμπειρίες, άπειρες αναμνήσεις, εκρηκτικές στιγμές και επιβεβαίωση του αρχαίου ρητού  « Εν τη ενώσει η ισχύς»

 Το video διάχυσης υπάρχει στο κανάλι μας στο Youtube

 https://youtu.be/SzouFpkiCaI

 Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα στην ιστοσελίδα του σχολείου:

 http://lyk-n-mesimvr.thess.sch.gr/

 και στο Facebook: Δαμάσκειο Λύκειο Νέας Μεσήμβριας https://www.facebook.com/dkalyvian/

 

Συνημμένα:
Download this file (ΑΡΘΡΟ ΔΙΑΧΥΣΗΣ.docx)ΑΡΘΡΟ ΔΙΑΧΥΣΗΣ.docx[ ]4203 kB

3o Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου Κορδελιου - ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ERASMUS + PROJECT "nEURO NEST 3.0"

3ds-kordeliou-5-2022

Σε συνέχεια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο nEURO Nesting 3.0, που υλοποιεί το σχολείο μας -3 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού-, είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε τους εταίρους μας από 21-23/03/2022. Συνολικά σε αυτή την κινητικότητα που είχε τίτλο Nesting in Letters, ήταν παρόντες 12 εκπαιδευτικοί και 22 μαθητές από τα συνεργαζόμενα σχολεία. Από την συνάντηση απουσίαζαν οι εκπρόσωποι του σχολείου Escola Basica Integrata de Ribeira Grande της Πορτογαλίας, οι οποίοι λόγω περιορισμών covid, δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν. Συμμετείχαν εξ αποστάσεως σε διαδικτυακή σύνδεση, σε συγκεκριμένες δραστηριότητες. Όλες οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο ήταν σχεδιασμένες ώστε να ανταποκρίνονται στον τύπο της Γλωσσικής Νοημοσύνης. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πλάνο, ενημερώθηκαν για τους πληθυσμούς των πουλιών της Ευρώπης, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, τους κινδύνους που τα απειλούν, και τους υγρότοπους της πατρίδας μας. Αποτύπωσαν σε ομάδες τον δεκάλογο προστασίας του περιβάλλοντος σε πόστερ, χρησιμοποίησαν τις γλωσσικές τους ικανότητες για να συνεργαστούν και να λύσουν σταυρόλεξα και γρίφους, να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να παίξουν επιτραπέζια παιχνίδια και να γράψουν ιστορίες με έναυσμα μύθους και παραμύθια άλλων χωρών. Οι δραστηριότητες είχαν σχεδιαστεί από τις συμμετέχουσες χώρες με θεματολογία σχετική με τα πουλιά.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τον υγρότοπο Καλοχωρίου, προστατευόμενη περιοχή Natura 2000 να ενημερωθούν για την σημασία των υγροβιοτόπων, τα είδη πουλιών που φωλιάζουν εκεί και τους κινδύνους που διατρέχουν από την ανθρώπινη παρέμβαση. Επίσης επισκέφτηκαν το εθνικό πάρκο της λίμνης Κερκίνης και περιηγήθηκαν στη λίμνη με βάρκα. Στόχος ήταν η ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης μέσα από ολοκληρωμένη παροχή περιηγητικών δράσεων.

Ήταν τρεις μέρες γεμάτες δραστηριότητες, ανταλλαγή απόψεων και συνεργασίας. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ενημέρωσαν τις γλωσσικές δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα αλλά και τις ψηφιακές και επιστημονικές τους δεξιότητες, ξεφεύγοντας από την κλασική διδακτική ρουτίνα, μαθαίνοντας σε ευρωπαϊκό σχολείο, υιοθετώντας έτσι καλές πρακτικές Erasmus+, που θα χρησιμοποιήσουν στα δικά τους σχολεία. Οι μαθητές και μαθήτριες ανέπτυξαν συνεργασίες και διαπροσωπικές σχέσεις, ήρθαν σε επαφή με νέα κουλτούρα και σχολική καθημερινότητα, ενημέρωσαν τις γνώσεις τους για το θέμα του προγράμματος, ευαισθητοποιήθηκαν περιβαλλοντικά και επικοινώνησαν σε ξένη γλώσσα. Όλοι έγιναν κοινωνοί της εμπειρίας Erasmus+.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης ΓΙΑ 1η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ στο Πλαίσιο Σύμπραξης Erasmus+

1epal-kryas-brisis-2022

 

Erasmus ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων»

Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+

Κωδικός : 2020-1-IT02-KA229-079529_3

Τίτλος « Meeting Cultures beyond stereotypes»

Δελτίο Τύπου 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης

     Η Διευθύντρια του σχολείου Παπαδοπούλου Λεμονιά (ΠΕ86), η εκπαιδευτικός Γερακοπούλου Όλγα (ΠΕ06) και οι μαθητές/τριες Χατζηβασιλειάδης Ιωάννης (Γ τάξη), Μιχαηλίδου Ιωάννα (Γ τάξη), Ζαφειρίου Νικολέτα (Γ τάξη), Ουζουνίδου Δήμητρα (Β τάξη) και Τσώνη Ελένη (Β τάξη) συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Erasmus ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων» του τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+,  κωδικό: 2020-1-IT02-KA229-079529_3 και τίτλο « Meeting Cultures beyond stereotypes» για την υλοποίηση της 1ης κινητικότητας ,πραγματοποίησαν επίσκεψη από τις 5 έως τις 12 Μαρτίου 2022 στον Τάραντα της Ιταλίας.

     Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας υλοποίησαν την πρώτη κινητικότητα του προγράμματος ?MeetingCulturesBeyondStereotypes? 2020-2022 στο οποίο συμμετέχουν σε συνεργασία με τα σχολεία

1) IISSGalileoFerraris, Taranto, Ιταλία (συντονίστρια χώρα)

2) IES Miguel Unamuno BHI, Bilbao, Ισπανία

3)10iCampus, Varde, Δανία

με θέμα τα Στερεότυπα & τη Ρητορική Μίσους. Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση, η ενεργή συμμετοχή και η συνεργασία των μαθητών μέσα από δραστηριότητες που θα τους βοηθήσουν να γνωριστούν πέρα από τα στερεότυπα που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα της κάθε χώρας.

     Μέσα από την κινητικότητα αυτή οι μαθητές είχαν την ευκαιρία:

-       Να εργαστούν σε διεθνείς ομάδες και να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους (φωτογραφίες, βίντεο, συνεντεύξεις, άρθρα) σε ένα talkshow

-       Να ξεναγηθούν στην πόλη του Τάραντα (αρχαία ελληνική αποικία) και στις προστατευμένες από την UNESCO πόλεις Matera και Alberobello

-       Να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας άλλης Ευρωπαϊκής χώρας

-       Να συνάψουν φιλικές σχέσεις και να μοιραστούν εμπειρίες με μαθητές άλλων χωρών

       Την ίδια στιγμή οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα:

-       Να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα ενός ευρωπαϊκού σχολείου και να γνωριστούν ανταλλάσσοντας γνώσεις και εμπειρίες με συναδέλφους εκπαιδευτικούς άλλων χωρών

-       Να γνωρίσουν τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας Ευρωπαϊκής χώρας

Το σχέδιο κινητικότητας MeetingCulturesBeyondStereotypes χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Συνημμένα:
Download this file (1ο ΕΠΑΛ Κρυας Βρύσης.pdf)1ο ΕΠΑΛ Κρυας Βρύσης.pdf[ ]4036 kB

Περισσότερα Άρθρα...


Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι