Συνολικές Ανακοινώσεις
21022024Τετ
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 18 Ιουλ 2023

3ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης - Δελτίο Τύπου 4η κινητικότητα Erasmus+ «Telling New Life Experiences» στο Ventspils της Λετονίας

3ds-letonia

Πέντε εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, ο κ. Αναστάσιος Παπάς (Διευθυντής,ΠΕ70), η κ. Σταυρούλα Αξαμίδου (ΠΕ06), η κ. Κωνσταντία Σαμαρά (ΠΕ70), η κ. Ιφιγένεια Κατσανούλη (ΠΕ70) και η κ. Ολγα Παπαδοπούλουου (ΠΕ86) πήραν μέρος στην κινητικότητα Erasmus+ Telling New Life Experiences που έλαβε χώρα στο Ventspils της Λετονίας από 16/10/2022 έως 22/10/2022. Το πρόγραμμα εντάσσεται στην Βασική Δράση ΚΑ2 και τις Σχολικές Συμπράξεις με σκοπό την ανταλλαγή καλών πρακτικών. Συντονιστής του προγράμματος είναι το Istituto Paritario «Virgo Carmeli» στην Βερόνα της Ιταλίας και εκτός από το συγκεκριμένο σχολείο και το σχολείο μας συμμετέχουν δημοτικά σχολεία από την Βουλγαρία, Λετονία και Τουρκία. Οι εκπαιδευτικοί και μαθητές του δημοτικού σχολείου «Ventspils Centra Sakumskola» μας υποδέχθηκαν εγκάρδια και δόθηκε σε όλους τους εκπαιδευτικούς η δυνατότητα να παρακολουθήσουν διδασκαλία των Λετονών συναδέλφων και να εμπλακούν και οι ίδιοι στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι παρουσιάσεις όλων των εκπαιδευτικών και από τις πέντε χώρες με θέμα «Μap of European stories».

Η παρακολούθηση και συμμετοχή σε εργαστήρια για τους εκπαιδευτικούς ήταν εξαιρετικά εποικοδομητική και ενδιαφέρουσα (θεατρική αγωγή, μουσική αγωγή ξυλογλυπτική, ζωγραφική σε ύφασμα, κλπ) ενώ έγιναν ακόμα πιο ισχυροί οι δεσμοί φιλίας που ήδη έχουν δημιουργηθεί μεταξύ των εκπαιδευτικών και των πέντε χωρών.

Τέλος, τέθηκαν οι βάσεις για την πέμπτη και τελευταία κινητικότητα που θα πραγματοποιηθεί στη Σόφια της Βουλγαρίας την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου 2023.

Το έργο υλοποιήθηκε με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

 

 


Δελτίο Τύπου ΕΚ Σίνδου

 

ek-sindou

                Την Πέμπτη 24/11/2022 και ώρα 12 μ.μ., στην αίθουσα της βιβλιοθήκης «Δ.Κ. Χαντές» στη Χαλάστρα, το Ε.Κ. Σίνδου οργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ημερίδα διάχυσης αποτελεσμάτων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος με κωδικό 2020-1-EL01-KA102-O77833 που υλοποίησε τον Ιούλιο του 2022 στο Μόναχο της Γερμανίας με θέμα "Νέες προκλήσεις για μαθητευόμενους της Μηχανοτρονικής σύμφωνα με νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα Συστήματα Ασφάλειας των οχημάτων". Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο κ. Αντώνης Αντωνιάδης, Εντεταλμένος Σύμβουλος Παιδείας και Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Δέλτα εκπροσωπόντας και τον Δήμαρχο Δήμου Δέλτα, κ. Γιάννη Ιωαννίδη. Στον χαιρετισμό του ο κ. Αντωνιάδης εξήρε το Ε.Κ. Σίνδου για την εξωστρέφειά του και για τον ευρωπαϊκό του προσανατολισμό, συμβούλευσε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συνεχίσουν τέτοιες πρωτοβουλίες και υποσχέθηκε πως ο Δήμος Δέλτα και αυτός προσωπικά θα συνεχίσουν να στέκεται στο πλευρό όλων.               Στο τέλος της ημερίδας έγινε επίδοση των βεβαιώσεων europassτων συμμετεχόντων και ακολούθησε δεξίωση.

Οι δραστηριότητες του προγράμματος, που οργανώθηκαν σε συνεργασία με τον οργανισμό υποδοχής Duacademie GmbH, αφορούσαν σε Συστήματα Παθητικής Ασφάλειας και Υποβοήθησης του οδηγού ? Advanced Driver Assistance Systems. Τα συστήματα ADAS βοηθούν τον οδηγό κατά την οδήγηση και αυξάνουν την οδική ασφάλεια και έχουν σχεδιαστεί για να αποφεύγονται συγκρούσεις και ατυχήματα, προσφέροντας τεχνολογίες που προειδοποιούν τον οδηγό σε πιθανά προβλήματα ή αποφεύγοντας τις συγκρούσεις με την εφαρμογή μέτρων προστασίας και την ανάληψη ελέγχου του οχήματος. Ενδεικτικά συστήματα είναι το φρένο αποτροπής πολλαπλών συγκρούσεων (Emergency Brake System), η αυτόματη ρύθμιση απόστασης (Adaptive Cruise Control), η υποβοήθηση λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Keep assist), η αυτόματη υποστήριξη στάθμευσης (park assist/help), η αναγνώριση κόπωσης και σημάτων κυκλοφορίας (traffic sign recognition), η κάμερα περιμετρικής και νυχτερινής θέασης (Night Vision/Surround View camera) κ.α.

Η συνολική διάρκεια κατάρτιση ήταν 14 ημέρες κατά τις οποίες έλαβαν χώρα θεωρητικές ενότητες, τεχνικές επισκέψεις και πρακτική άσκηση. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση του σχεδίου οι μαθητές του Ε.Κ. Σίνδου, πέτυχαν:

1. Ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για την λειτουργία και επαναβαθμονόμηση των Συστημάτων Παθητικής Ασφάλειας και Υποβοήθησης του Οδηγού ADAS

2. Αύξηση της ανταγωνιστικότητας στο επαγγελματικό περιβάλλον

3. Βελτίωση γλωσσικών δεξιοτήτων με εστίαση σε τεχνική ορολογία

4. Διαμόρφωση αναβαθμισμένου επαγγελματικού προφίλ

5. Ευαισθητοποίηση σε θέματα οδικής ασφάλειας

6. Κάλυψη κενών του Αναλυτικού προγράμματος σε τεχνολογικό πεδίο με ραγδαίους ρυθμούς ανάπτυξης επιβαλλόμενο από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Ασφαλούς Οδήγησης

Επίσης σε επίπεδο σχολικής μονάδας επιτεύχθηκε:

1. Διατήρηση και βελτίωση του Ευρωπαϊκού προσανατολισμού του οργανισμού, συνεχίζοντας και βελτιώνοντας την συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά προγράμματα κινητικοτήτων

2. Μεταφορά τεχνογνωσίας στα ΕΠΑ.Λ. Σίνδου και Χαλάστρας και το Δ.Ι.Ε.Κ. Σίνδου, που υποστηρίζει εργαστηριακά το Ε.Κ. Σίνδου μέσω συγκεκριμένων πολλαπλασιαστικών δράσεων και μεταφορά εμπειρίας διαχείρισης ευρωπαϊκών προγραμμάτων στα άλλα σχολεία της περιοχής μέσω ενεργειών διάχυσης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Οι ανωτέρω στόχοι επιτεύχθηκαν μέσω θεωρητικής κατάρτισης, τεχνικών επισκέψεων και πρακτικής άσκησης στο Μόναχο (BMW, ΜΑΝ AG), στη Στουτγάρδη (Mercedes) και Ίνγκολστατ (Audi), όπου εδρεύουν τα αντίστοιχα εργοστάσια των ανωτέρω αυτοκινητοβιομηχανιών της Γερμανίας.

Η υλοποίηση της κινητικότητας ικανοποίησε πλήρως τις ανάγκες που αφορούσαν στην επαγγελματική ενδυνάμωση των μαθητών του σχολείου σε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό περιβάλλον, προσφέροντας ευρωπαϊκή εμπειρία τόσο σε επαγγελματική όσο και σε πολιτισμική διάσταση. Η κινητικότητα προσέδωσε στους μαθητευόμενους ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για εύρεση εργασίας αλλά και δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης. Το Ε.Κ. Σίνδου με το παρόν σχέδιο εκπλήρωσε περαιτέρω τον πάγιο στόχο του οργανισμού να αποτελεί ένα κέντρο καινοτομίας για την περιοχή της Σίνδου και μεταφοράς τεχνογνωσίας και ευρωπαϊκής εμπειρίας σε άλλα ΕΠΑ.Λ. και σχολεία της περιοχής.

Συνημμένα:
Download this file (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.docx)ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.docx[ ]641 kB

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΥΡΟΥ ERASMUS KA229 - EUROPE: the Puzzle of Diversity Meeting in Iceland

2ds-filirou

Εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλύρου, καθώς και συνάδελφοί τους από σχολεία της Ιταλίας, της Ουγγαρίας και της Ισλανδίας, συμμετείχαν στην τρίτη κινητικότητα του προγράμματος Erasmus: Europe: The Puzzle of Diversity, που έλαβε χώρα στη Νότια Ισλανδία, από τις 23 έως τις 27 Οκτωβρίου 2022.

Το θέμα του προγράμματος σχετίζεται με την αποδοχή της διαφορετικότητας μέσω της γνωριμίας με άλλους ευρωπαϊκούς πολιτισμούς, ενώ το θέμα της συγκεκριμένης κινητικότητας ήταν η λαογραφία (folklore).

Οι εκπαιδευτικοί από τις συμμετέχουσες χώρες γνώρισαν την ισλανδική λαογραφία και έμαθαν για τα παραδοσιακά ισλανδικά παραμύθια με τα ξωτικά και τα τρολ, την ιστορία και τον τρόπο ζωής των Βίκινγκς. Βίωσαν επίσης το φυσικό περιβάλλον της Ισλανδίας ηφαίστεια, καταρράκτες, παγετώνες, σπηλιές, θερμές πηγές, βόρειο σέλας -, δοκίμασαν παραδοσιακά Ισλανδικά προϊόντα, ενημερώθηκαν για την μοναδική Ισλανδική ράτσα αλόγων, και απέκτησαν μια ολιστική άποψη του ισλανδικού πολιτισμού. Με αυτόν τον τρόπο, κατάφεραν να εκτιμήσουν μια διαφορετική κουλτούρα από τη δική τους και κατά συνέπεια έγιναν πιο ανοιχτόμυαλοι και ανεκτικοί στη διαφορετικότητα. Οι επισκέψεις μελέτης και τα εργαστήρια ανέπτυξαν την πολιτιστική συνείδηση όλων των συμμετεχόντων και βοήθησαν να καλλιεργηθεί σε αυτούς η αίσθηση της ενότητας και του ανήκειν.

Επίσης, οι εκπαιδευτικοί μας επισκέφθηκαν το Reykholtsskli, το Ισλανδικό σχολείο, όπου έτυχαν θερμού καλωσορίσματος από μαθητές, συναδέλφους και τοπικές αρχές, ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του και επισκέφθηκαν τάξεις κατά τη διάρκεια μαθημάτων.

Παρακολούθησαν εργαστήρια σχετικά με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και εφαρμογών εκμάθησης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην καθημερινή σχολική ζωή. Οι δάσκαλοι μελέτησαν πώς αλληλεπιδρά ολόκληρο το σχολείο χρησιμοποιώντας πολλές διαφορετικές ψηφιακές εφαρμογές (Google Classroom, TurfHunt, NearPod, Mentimeter, Ipads, Kahoot).

Την 4η ημέρα οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί δίδαξαν τους Ισλανδούς μαθητές για τη λαογραφία τους, στα αγγλικά, συνδυάζοντας παραδοσιακά με ψηφιακά εργαλεία. Τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί ενθουσιάστηκαν με τα μαθήματα, που σίγουρα ήταν μια μοναδική στιγμή στην κινητικότητά μας!!

Η συνεργατική, διασυνοριακή μάθηση τόνωσε τη βελτίωση των διαπολιτισμικών δεξιοτήτων, οδηγώντας στην ανάπτυξη συναισθημάτων εμπιστοσύνης και αμοιβαίου σεβασμού.

Τέλος, τέθηκαν οι βάσεις για την τέταρτη κινητικότητα που θα πραγματοποιηθεί στην Ουγγαρία, τον Μάρτιο του 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης ΓΙΑ 2Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ στο Πλαίσιο Σύμπραξης Erasmus+

1epal-krias-brisis

Erasmus+ ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων»
Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+
Κωδικός : 2020-1-IT02-KA229-079529_3
Τίτλος « Meeting Cultures beyond stereotypes»

Δελτίο Τύπου 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης
Από 9 έως και 15 Οκτωβρίου του 2022 είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας , στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων» , με θέμα «Meeting Cultures beyond stereotypes» , 15 μαθητές και 6 καθηγητές από τις 3 χώρες που συμμετέχουν στην σύμπραξη.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των σχολείων που υποδεχθήκαμε στην υλοποίηση της 2ης κινητικότητας προέρχονταν από τα παρακάτω σχολεία :
1) IISS Galileo Ferraris, Taranto, Ιταλία (συντονίστρια χώρα)
2) IES Miguel Unamuno BHI, Bilbao, Ισπανία
3)10iCampus, Varde, Δανία
Το θέμα του Προγράμματος σχετίζεται με τα Στερεότυπα & τη Ρητορική Μίσους. Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση, η ενεργή συμμετοχή και η συνεργασία των μαθητών μέσα από δραστηριότητες που θα τους βοηθήσουν να γνωριστούν πέρα από τα στερεότυπα που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα της κάθε χώρας.
Μέσα από την 2η κινητικότητα αυτή οι μαθητές όλων των χωρών είχαν την ευκαιρία:
- Να εργαστούν σε διεθνείς ομάδες για την δημιουργία κόμικς σχεδιασμένων βασισμένα σε σενάρια σχετικά με τα Στερεότυπα ως προς το φύλο, το επάγγελμα, τα άτομα ΑΜΕΑ , την θρησκεία και την ηλικία και να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους σε έναν άτυπο διαγωνισμό μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα της εργασίας των ομάδων αποτυπώθηκε τόσο στην έκδοση ενός έντυπου κόμικς όσο και στην δημιουργία ενός διαδικτυακού τεύχους κόμικς : Online Comic
- Να έρθουν σε επαφή με την ελληνική μουσική και κυρίως με το έργο του Έλληνα συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη κατά την επίσημη τελετή υποδοχής με την συμβολή και την συνεργασία με το Μουσικό Σχολείο Γιαννιτσών.
- Να ξεναγηθούν στην πόλη της Κρύας Βρύσης , μαθαίνοντας ταυτόχρονα και την ιστορία του τόπου.
- Να ξεναγηθούν στην Θεσσαλονίκη , την Έδεσσα , τα Γιαννιτσά , την Βέροια και τα Λουτρά του Πόζαρ με κύριο σκοπό να γνωρίσουν την ευρύτερη ιστορία της περιοχής μας , μέρη με ιστορική ή πολιτιστική αξία καθώς και να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας άλλης Ευρωπαϊκής χώρας
- Να ξεναγηθούν στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Πέλλας και το Αρχαιολογικό Μουσείο της Βεργίνας ακολουθώντας την ιστορία και τα βήματα του Μέγα Αλέξανδρου
- Να συνάψουν φιλικές σχέσεις και να μοιραστούν εμπειρίες με μαθητές άλλων χωρών
- Να γνωρίσουν από κοντά την ελληνική οικογένεια και τον σημαντικό για εμάς θεσμό της φιλοξενίας εφόσον όλοι οι μαθητές των ευρωπαϊκών χωρών φιλοξενήθηκαν από ελληνικές οικογένειες
Την ίδια στιγμή οι εκπαιδευτικοί τόσο των ευρωπαϊκών σχολείων όσο και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου , είχαν τη δυνατότητα:
- Να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα ενός ελληνικού σχολείου και να γνωριστούν ανταλλάσσοντας γνώσεις και εμπειρίες με συναδέλφους εκπαιδευτικούς άλλων χωρών
- Να γνωρίσουν τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας Ευρωπαϊκής χώρας
Το σχέδιο κινητικότητας Meeting Cultures Beyond Stereotypes χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Διευθύντρια
& Συντονίστρια του Προγράμματος

Παπαδοπούλου Λεμονιά

1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο - Ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων κινητικότητας στο Σχέδιο Erasmus+ «Ανάπτυξη δεξιοτήτων με στόχο την περιβαλλοντική βιωσιμότητα μέσω της Αστρονομίας»

IMG 20221111 082231-2048x1532

Το σχολείο μας ολοκλήρωσε τις δραστηριότητες κινητικότητας των εκπαιδευτικών στο Σχέδιο Erasmus+ 2021-1-EL01-KA122-SCH-000030697 «Ανάπτυξη δεξιοτήτων με στόχο την περιβαλλοντική βιωσιμότητα μέσω της Αστρονομίας», με την υλοποίηση της 3ης κινητικότητας για επιτόπια παρακολούθηση στο Vasa International School of Stockholm.

https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221108_100518-300x224.jpg 300w, https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221108_100518-768x574.jpg 768w, https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221108_100518-1536x1149.jpg 1536w, https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221108_100518-2048x1532.jpg 2048w" sizes="(max-width: 217px) 100vw, 217px" style="height: auto; margin: 0px; padding: 0px; font: inherit; vertical-align: bottom; box-sizing: border-box;">

Οι εκπαιδευτικοί Δήμητρα Προβελεγγίου και Μυρτώ Νεράντζη ταξίδεψαν στην Στοκχόλμη από τις 7 μέχρι τις 11 Νοεμβρίου, για να παρατηρήσουν και να καταγράψουν πρακτικές διερευνητικής και ενεργητικής μάθησης και επίλυσης προβλημάτων, ειδικότερα όπως αυτές εφαρμόζονται στην εκπαίδευση STEM. Η δομημένη παρατήρηση της διδασκαλίας είχε ενδιαφέροντα ευρήματα αναφορικά με τις πρακτικές δραστηριότητες μάθησης (hands-on), την εφαρμογή της διαθεματικής/διεπιστημονικής προσέγγισης και τις μεθόδους καλλιέργειας δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, με ιδιαίτερη έμφαση να δίνεται στις δεξιότητες αναστοχασμού και μάθησης.

https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221108_121341-768x1027.jpg 768w, https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221108_121341-1149x1536.jpg 1149w, https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221108_121341-1532x2048.jpg 1532w, https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221108_121341-scaled.jpg 1915w" sizes="(max-width: 140px) 100vw, 140px" style="height: auto; margin: 0px; padding: 0px; font: inherit; vertical-align: bottom; box-sizing: border-box;">

Οι εκπαιδευτικοί είχαν επίσης τη δυνατότητα να συζητήσουν εκτενώς με συναδέλφους στο σχολείο υποδοχής πάνω στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σουηδικού εκπαιδευτικού συστήματος, να παρατηρήσουν την εφαρμογή τους και να βιώσουν την καθημερινή σχολική πραγματικότητα μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η ευελιξία στη διαμόρφωση των ωρολογίων προγραμμάτων της κάθε τάξης και η εφαρμογή προγραμμάτων σπουδών ανά ηλικιακή ομάδα (για παράδειγμα 6-8 χρονών) και όχι ανά τάξη, το οποίο επιτρέπει τους/τις εκπαιδευτικούς να προσαρμόσουν τη στοχοθεσία στις ιδιαίτερες συνθήκες χωρίς να υπάρχουν αγχωτικά στενά περιθώρια για κάλυψη της ύλης.

https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221109_094316-300x224.jpg 300w, https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221109_094316-768x574.jpg 768w, https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221109_094316-1536x1149.jpg 1536w, https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/wp-content/uploads/2022/11/IMG_20221109_094316-2048x1532.jpg 2048w" sizes="(max-width: 207px) 100vw, 207px" style="height: auto; margin: 0px; padding: 0px; font: inherit; vertical-align: bottom; box-sizing: border-box;">

Οι εκπαιδευτικοί μας επέστρεψαν ιδιαίτερα ικανοποιημένες με τις εμπειρίες και τα μαθησιακά αποτελέσματα που αποκόμισαν, έχοντας δημιουργήσει θερμές σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς και τις εκπαιδευτικούς που γνώρισαν και συνεργάστηκαν κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη Στοκχόλμη.

Μπορείτε να βρείτε το ηλεκτρονικό ημερολόγιο της κινητικότητας ακολουθώντας τον σύνδεσμο https://padlet.com/myrtoner2014/pfw8ibp2s4365o94 .

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το Σχέδιο Erasmus+ 2021-1-EL01-KA122-SCH-000030697 «Ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα μέσω της διδασκαλίας της Αστρονομίας» μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο https://1dim-aei-thess.thess.sch.gr/blog/category/europaika-programmata/erasmus/shedio-erasmus-anaptixi-dexiotiton-astronomia/, και στην πλατφόρμα διάδοσης των αποτελεσμάτων Erasmus+ https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2021-1-EL01-KA122-SCH-000030697.

Δελτίο Τύπου - Διαδικτυακή Ενημερωτική Συνάντηση για τη Διαπίστευση Erasmus+

 erasmus-diapisteysi


Την Παρασκευή 07/10/2022 και ώρα 18:00-20:00 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση για τη Διαπίστευση Erasmus+ σε εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Κ.Μακεδονίας. Οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν για το τι είναι Διαπίστευση και ποια τα οφέλη που αποκομίζει ένα σχολείο.

Η διαδικτυακή συνάντηση έγινε ύστερα από την πρωτοβουλία των Προωθητριών Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων κας Ευλαμπίας Κύζα και κας Κρυσταλλίας Στάικου να ενημερώσουν το εκπαιδευτικό κοινό. Ακολούθησε συζήτηση με έναυσμα τις ερωτήσεις που τέθηκαν από τους συμμετέχοντες. Επισημαίνεται ότι θα ακολουθήσουν και άλλα διαδικτυακά σεμινάρια προς τους εκπαιδευτικούς για θέματα υποβολής αίτησης Erasmus+.

Δελτίο Τύπου - 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηράκλειας - Ιουλιος 2022

293188791 1183057542255361 2877616334742117639 n

Στo πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS- ΚΑ122-SCH με κωδικό αριθμό με κωδικό 2021-1-EL01-KA122-SCH-000030704 και τίτλο Αντιμετώπιση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς  το 2ο Δημοτικό σχολείο Ηράκλειας με τον Διευθυντή του κ. Νίκο Αθανασίου και τις εκπαιδευτικούς κ. Λατρόβαλη Ευαγγελία και κ.Καρακόλιου Ιωάννα συμμετείχαν στις 18-22 Απριλίου 2022 σε εκπαιδευτικό σεμινάριο στο Δουβλίνο στην Ιρλανδία.


Στόχος του προγράμματος είναι η εφαρμογή νέων και διαφορετικών μεθόδων διαχείρισης στην τάξη και η ανταλλαγή επιτυχημένων πρακτικών στον τομέα της σχολικής διαρροής με ευρωπαϊκά σχολεία, καθώς το σχολείο μας οφείλει να συμπεριλάβει στην εκπαιδευτική διαδικασία και τις μειονότητες της περιοχής (Ρομά, Αθίγγανοι), μέσα από τις δημοκρατικές και διαπολιτισμικές προσεγγίσεις.

Ο Διευθυντής
2ου Δημ. Σχ. Ηράκλειας

Νίκος Αθανασίου


Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι